Skolstart 17 aug

Onsdagen den 17 augusti önskar vi alla våra elever välkomna till Nannaskolan! Här kan ni läsa om vad som kommer att hända de första dagarna.

Onsdagen

den 17/8 kl. 09:00 samlas alla i årskurs 6 och 7 i aulan. Därefter får klasserna träffa sin/sina klassföreståndare en längre stund. De nya eleverna får då möjlighet att bekanta sig med klasskamrater, lokaler och skolgård. Eleverna äter lunch och dagen avslutas ca kl. 13:00. Kom ihåg att ta med hänglås, pennskrin och skolväska.

Årskurs 8, 9 och FBK samlas kl. 10:30 i aulan och har därefter ungefär samma program som sexor och sjuor. Skoldagen avslutas kl. 14:00 Övrig info se ovan.

Torsdagen

den 18/8 åker alla på Nannaskolan med Lennakatten till Fjällnora/Länna för en heldag med olika aktiviteter. Mer information kommer senare.

Fredagen

den 19/8 träffas alla klasser i sina hemklassrum på morgonen kl. 08:30. Därefter fortsätter dagen lite olika för olika klasser och årskurser. Dock befinner de sig på skolan eller i skolans närområde.

Det ska bli väldigt trevligt att träffa alla "gamla" elever igen och mycket intressant och roligt att få lära känna våra nya elever.

Varmt välkomna!

11 augusti 2016