Friluftsdag tors 16 feb

Är du osäker på när och var det börjar på friluftsdagen? Läs här!

Till alla "friluftare": Kom ihåg att klä er ordentligt! Mössa, kläder i lager, sköna skor och varma vantar. Ett par extra strumpor kan vara bra ifall man blir blöt om fötterna. Ta gärna med nån liten extra matsäck och vatten.

Utförsåkning på Kungsberget

Alla som bokat resa till Kungsberget: Samling senast 6:15 på parkeringen vid Österplan (på andra sidan järnvägen från Nannaskolan). Bussarna avgår 6:30. Se till att komma i tid!

Skridskor på Studenternas

Samling 9:00 på Studenternas isplan. Det är viktigt att alla som äger skridskor tar med sig dem, för det finns inte så många att låna. Grillad lunch äts på plats framåt 11-tiden.

Vandring längs Gula stigen

Elever som vill åka med lärare: Samling senast 8:40 vid rundeln på skolgården. Gemensam bussåkning till Lyssnavägen (buss 11 som avgår 8:57 från Stadshuset).

Elever som tar sig till vandringsstarten på egen hand: Samling vid Lyssnavägens hållplats senast 9:30.

Grillad lunch äts vid målgång på Studenternas.

14 februari 2017